Followers

17 Apr 2011

Lelaki dah tak romantik skang ni

2011/04/17
GLASGOW: Hubungan romantis antara pasangan lelaki dan wanita semakin berkurangan kerana si lelaki sudah lupa seni memikat wanita, menurut kajian di Britain.

Kebanyakan wanita di Britain tidak lagi mendapat hadiah daripada kekasih masing-masing, sesetengahnya lebih daripada setahun, lapor The Daily Express

Berikutan keadaan itu, seorang setiap lima wanita tidak lagi memikirkan mengenai bila pasangannya akan memberi bunga sebaliknya membeli sendiri bunga berkenaan. Dalam tinjauannya, syarikat insurans Sheilas Wheels juga mendapati semakin ramai pemuda tidak mengetahui seni memikat.

Malah, seorang setiap 10 lelaki bawah 25 tahun beri hadiah tidak disukai pasangan ketika keluar bersama kali pertama.

Sebahagian besar pemudi membayar separuh atau semua bil kali pertama keluar dengan teman lelaki. – Agensi






makbed berkata:
Love life is so simple yet some of us take it for granted. 
Lelaki-lelaki sekarang dah tak mengamalkan motto usaha sampai dapat
Skang ni dia usaha je, kalau tak dapat dia cari lain.
JAdi, perempuan le yang kena bergerak sendiri sampaikan nak membahagiakan diri sendiri pun KENA BUAT SENDIRI jugak. 
Patut le ramai kawan aku yang tak kawin-kawin. BUkan sebab memilih. 
Sebab lelaki pilihan dia tu terlampau tak memilih sangat bab cari perempuan sebagai isteri.
Sesapa pun buleh je dia asal perempuan tu NAK. Mana lelaki yang berpendirian niiii??  
Nama nak bersusah-susah kerana seorang wanita - tu zaman P-Ramlee je ado. 
Skang dah takde dah kot. 
Bertuahla sapa yang berjaya mengakhiri zaman bujang di akhir zaman ni. 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram