Followers

26 Apr 2011

Ketensenan yg tiada penghujungnya

Macam nak ngelat masak aje hari ni. Aku ada konflik diri lah!


Pengasuh aku ni jam 12.01 menet tengahmalam sms aku cakap susu Oni habeh. STRESS aku! Dah tu, terpaksa aku bagi susu Oni boh dalam tapawe. Ni kang nak kena singgah TESCo beli susu Oni.

Sebelum tu, kena gi bank dulu. Semoga dah gaji la. Kalau tak gaji, aku nak ngorat Inche Kithci..takpun guna je gedik kan. Isk~

Masalahnya....

Tu brapa round aku nak kena turun naik kereta tu. Dah le sengsorang. Malas nye.. Apsal la aku jadi pemalas skang ni?? Sapo lak nak teman aku ? AKu tak larat nak angkut suma barang sniri.
Dah gi bank, nak ke TESCO plak. 
Pehtu.. balik..nak amik Oni. Turun nek keta lagi. 
PEhtu, drive balik umah. Turu keta. BAwak Oni.. 
Bawak barang naik tingkat 2. Pehtu, nak masak laakk... WAA!!!! 

Berapa kerap aku akan rasa nak kencing, wallahualam. Tu kang tak masuk kaki krem lagi. Dah le jalan berayun je macamnaik jambatan gantung gitewww! 


Kang jap lagi aku rasa cam nak hangkut suma anak-beranak sekali adik aku si KIMI tu teman haku gi TESCO. Makan kat luar sudah la malam ni!!! GIYAHHH!....





info terkini:

Gaji tak masuk lagi. 
Dan Inche Kitchi kena keja sampai jam 7.

WAAAAHHHHAA.. Dia soh amik duit dalam poket suar. Tu tandanya, dia bizi la tu. Kena ajak kimi la jenjalan. 



entri taip laju-laju sambil menahan kencing. dah jam 5.30. Taip semua laju-laju sebab.... Streamyx kat umah jahanam. Kena fire ngan otromen kot?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram