Followers

8 Apr 2011

Jangan sesuko pinjam selipa jepun orang tau!

BACA NI DAN JADIKAN IA IKTIBAR..





Ada duo baranak tinggal kek hujung kg ni, Pak Abu danMilah.. Milah ni taklah

cantik sgt tapi selero jugak lah mato yg mandang kekdio ni.. Seluruh jejaka

di kg tu mmg syok abih kat Milah ni lebih2 lai.. satumamat namoee..Ali.. Ali

ni mmg dah target..kalau dapek kek dio Milah ni.. mmgdio nak 'overhaul'

habih2 ... Pado satu ari... ali ni tergorak ati nak ajak PakAbu bersaing ke

surau..alasan je tuh



Ali : Assalammualaikum Pak Abu......

Pak Abu: Waalaikumussalam... ooo... Ali .. apo ko halnyo..

Ali : Tak ado apo Pak Bu.. den igt nak ajak Pak Abu bersaing ke surau..

Pak Abu: Oiih.. baguihlah.. tunggulah kojap.. pokcik nak salin

seluardlm...ekau masuklah dulu..dok sini diam2 yo..



Sambil berlalu masuk ke bilik. dan tibo2.. Milah keluar dari

biliknya..berkombanajo membawo.. sebakul pakaian yg nak di basuh.... di

perigi luar romah ee..



Ali : Hi.. milah.. jom main

Milah: Ishh.. apo ko ni Ali.. tak baik ckp cam tu tau..

Ali : Alah sikit yo..

Milah: Tak buleh..tak buleh ( sambil terus keluar )

Ali : (dlm hati) Jago ko.. kan ku buleh..bulehkan...

Milah : (menjeling dan menjerit). Bapak.. milah kek perigi yo..nak cucikain2

ni hah... tak yah kunci pintu ni.. Bye Ali.



Tetibo......



Pak Abu: Hah.. apo di tonung tu Ali.. dah jom kito poi..

Ali : Jom........................alamak Pak Abu.. mano selipa den

ni..tadiado kek sini..?

Pak Abu: Ooo..ni mesti si Milah salah pakai selipa ekau.. gilah ekau

mintakkek dio selipa ko tu.. dio ado kat perigi sano tu hah..pok cik tunggu

sini..naksodut rokok ni sebatang..

Ali : Yolah Pak Abu.. den poi mintak..



dan..................Ali pun merempuh masuk.. dan sekonyong2 ee nampaklah

Milah yg tongah telanjang bulek..comel..ajo segalo2..



Milah : Ishh.. Ali.. apo ni.. den jorit kang..

Ali : Jangan jorit.. bapak ekau yg suruh den dtg sini main..dio kato

kalautak main nanti den mati tongah jln..

Milah : Tipu ekau ni li...

Ali : Den tak tipu do.. ko dongar ni.. den buktikan (menjerit

dongankuat)......Pak Abuuuuuu..Milah tak bori..

Pak Abu: (dari jauh melaung)... Milah.. tak baik... Ali nak copek tu...

Ali : Hah..ekau dongar tak



Dan.. maka terjadilah perkara yg sesedap rasa adonye... tp kalau dah

dasarbuaya.. mmg dio tak pueh..



Ali : Sodapnya milah... eh.. den lupo plak.. bapak ekau kato tadi kalau

dahraso yg kek dopan.. kono raso yg belakng jugak..

Milah : Den tak cayo cakap ko ni li..

Ali : Laaaaaaaaa... tak cayo lai.. ekau dongar den jorit ni..

PakAbu.......... Milah kasi sobolah yooooooo...

Pak Abu : Patutlah lamo bona.. Milah main kan

Alirupanyo...(jerit)............. BAGI DUO-DUO BELAH MILAHHHHHHHHHH.....



Dan.. tak yah den cito apa yg terjadi....



Moral of the story.. jgn pakai selipar org.........!!!



yg tak paham tu susah den nak cito kan...HAHA

.


Mari gelak golek-golek!!! Mood dah okeh dah ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram