Followers

6 Mar 2011

Sweetie Makbed

camana nk wat ek? 
aku asyik teringin nk mkn menda manis-manis. 
makan tau. bukan minum.
antara makanan yang salu dalam kepala ialah...
puding telur, kek batik dan yang balik aku teringin skali nak makan ialah puding roti. 
Eskrim memang selalu aku capai
Terbaru, aku merengek nak makan Paddle Pop ari tu.

Iskk.. pelik lah.
Aku bukan suka menda manis-manis seblom ni. 
MAnisan mmg tak sentuh sangat.
Nampak puding telur kat pasar malam lansung tak pandang. 
Skang, sbulan 2 kali wat puding telur. 
MAkan sengsorang.
TAhan la 2 minggu dalam peti es tu. 

KOrang ada tak resepi puding yang best-best dan simple?
Takkan nak makan puding telur je?
Bosan ahh...
Ke ada cara lain nak menangani rasa nak makan manis ni...
Bulan depan dah 7 bulan.
Kena minum air gula. Kang mencanak naik 'saham' aku kang... Gihihihihiii~




takde sapa ke nak pos puding roti kat aku?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram