Followers

28 Mar 2011

RAMAS TELUR?

Macam lama je aku buat kenduri. Tak lama lagi adik aku lak na kenduri. Adik laki, so kenduri pun tak beria sangat nak disediakan segala bebarangnya. 

Nak bagi bunga teloq ka tamau?

Perlu ka?

Ke nak bagi gedik goodie bag je? 
Dalam tu isi le kerepek ke, kuih gunting ke... papadom ke kan? 
Pehtu boh choki-choki, gegula sikit.


Tapi.. takpe ke tak kasi bunga teloq?
Aku tanya pakcik ni .. Sesaja je borak ngan dia walaupun aku ni maleh sbenonye nak bukak mulut tanya pape pun. Dah dia ado kat depan aku kan. apa salah beramat-tamah sekejap. 


 "Iskkk.. tak payah la bunga teloq bagai tu. Baziaq ja. Teloq orang ramas je malam-malam. Biaq pengantin ja yang ramas..."






Perlu ke cakap camtu ngan aku??



Tu la pasai aku malas nak cakap ngan orang tua ni. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram