Followers

23 Mar 2011

Adakah anda suka berbogel di dalam rumah? Ada yang tertarik dengan anda.....

 ENtri berunsur mistik lak hari ni.



Aku rasa aku ada lebih dari seorang kawan yang 'dikenalpasti' mempunya tarikan jin ni. Ada yang tau yang diri tu macam tak kena je, ada gak yang tak perasan. Ye la..menda jin-jin ni kan kita tak nampak. Sumber ni aku dapat dari internet. Buleh le dijadikan panduan serba-sikit...kot-kot le baru nak perasan kan?

Pesan aku, setiap penyakit ada ubatnya. Cuma , kena rajin dan bersungguh je.






Fakta tentang Jin Asyik

1.jin asyik secara ringkasnya ialah jin yg jatuh cinta dgn manusia.
2.antara yg paling bahaya: susah dikeluarkan dan ganas.
3.biasanya jatuh hati kat org baik
4.bukan hanya berlaku kpd org bujang, tapi yg dah kawen pun ada yg kena.
5.mangsa biasanya perempuan, tapi lelaki pun ada yg kena.
6.kemungkinan jin yg mmg berada di rumah mangsa, jin yg lalu dan ternampak, atau jin yg mmg dihantar utk menyihir mangsa, atau jin yg dihantar utk menyihir mangsa tapi berubah tujuan kerana jatuh cinta.


Antara sebab jin asyik boleh jatuh cinta

1.bertelanjang wlpn bseorangan dlm rumah
2.jin ternampak masa berada dlm bilik air
3.tak baca doa sblm bersama isteri
4.selalu tidur berseorangan. Contoh org bujang tinggal seorg diri di rumah. (Takde housemate)


Antara tanda2 kehadiran jin asyik

1.isteri mengamuk tetiba bila tengok perempuan mendekati suami
2.ada kala jin asyik hanya berada di rumah, mangsa di luar baik, bila di rumah ada saja tak kena.
3.sering mimpi bersama dgn suami/isteri/org yg tak kenal.
4.mendengar nafas di tempat tidur, terasa ada seseorang tidur bersama.
5.badan selalu lesu, sebab selalu didakap jin asyik.
6.jadi tak suka cakap byk.
7.mimpi slalu naik pelamin / hamil.
8.selesa duduk menyendiri.
9.tarasa alat kelamin disentuh semasa tidur.


Antara kesan gangguan Jin Asyik

1.boleh sbbkan tak kawen, atau kawen tp anak jadi degil
2.dipinang tp org tak jadi sbb ada sihir gagal nikah mghodohkan perempuan yg ingin dipinang, buat tak senonoh dpn rombongan etc, atau perempuan nampak peminang mcm org tua, hodoh etc
3.ada saja halangan bila mangsa merancang utk kawen. Jin asyik cuba gagalkan perkahwinan.



 Sumber dari SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram