Followers

17 Jan 2011

Cabut gigi? Tamo..Tamo..Tamo

Doc cakap gigi 'kejayaan' aku ni dah kritikal. 

Lepas baik bengkak adalah wajib untuk pergi jumpa dentist. 

Hari ni makan antibiotik dan panadol. 

Pekena pulak ubat selsema. 

Meeaaawwww... ngantuk macam Garfield. 

Pipi dah macam kena suntik botox.

TApi sebelah aje sebab bajet tak cukup nak cucuk botox 2 belah pipi.

Hari ini ialah hari yang menyakitkan.

Serius, walaupun sakit beranak memang sakit yang sukar digambarkan..
walaupun aku pernah melalui kesakitan itu
aku sanggup laluinya banyak kali
Tapi... kalau sakit gigi?
Maaplah.... saya sungguh tak tahan. 
Jumpa gynae lebih ok sikit dari jumpa doc gigi. 
Saya takut doc gigi.
Saya takut kena cucuk.....
Selama ni saya cabut gigi sendirian berhad sahaja.
Abah ajar cabut pakai playar. 
HEHEHEHEEEEEE... 


Abah, tolong Bah. 
Camne ni?
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram