Followers

22 Dec 2010

Boleh Baling Baby Pulak? Ko ingat tu roti canai ke?

MasyaAllah..

Apa ni?
Boleh baling-baling camtu je?
Aku cubit Oni pun aku peluk dia balik , pujuk. 
Baling? 
Standard la budak nangih.
Kalau dapat anak bisu camne?
Tak bersyukur ko ni.
Bapak apa la...
Sesuka ati je ko baling dia atas katil.
Owwhh... tidak. 
Sungguh insaf. 
Kesian nya baby tu.
Kenapa lah manusia boleh hilang pertimbangan sampai macam tu sekali. 

Wahai baby yang koma,
Ibu Auni doakan kamu segera pulih.
Dan andainya kamu pulih, semoga kamu sihat tanpa apa-apa komplikasi. 
Namun, Allah lebih tahu yang mana terbaik untuk kamu.


Semoga Allah memelihara hati kita dengan rasa mawadah wa rahmah.
Jauhkanlah dari hati yang hitam dan amarah yang merosakkan


Sila KLIK untuk berita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram