Followers

15 Nov 2010

resah mengenang tibanya detik itu

Pastinya bila tiba saat itu aku akan menitiskan air mata.
Owhh.. tabahkan lah hati ku.



Berapa hari je lagi aku nak duduk ngan Oni. Lepas raya haji ni, Oni duduk ngan Atuk dia sampai hujung bulan. Tak sure la aku boleh bertahan ke tak selama tu. 

Apa nak buat... Dah pengasuh dia cuti. 



Sunyi la aku nanti...
Nak ngadap muka Inche Kitchi je
tak besh..
Tak lengkap.
tak dapat nak dengar gelak ketawa Oni
takleh bau masam dia


Harap-harap Oni tak merajuk ngan aku sebab aku tinggalkan dia kat umah Atok.
Ibu takda choice yang besh. 




 Pagi ni, dia mengamuk di umah Faz Kinchi.
Nangih sungguh.
Taknak lepaskan aku.
Kesian sangat.
Isha lak usha di kejauhan.
Bila Oni dah reda sikit, baru Isha datang dekat-dekat.
 Oni merajuk. 
Kalau ikut , Ibu lansung taknak tinggalkan Oni dalam keadaan nangeh-nangeh camtu. 
 Dia pegang aku kuat-kuat.
Kaki dia melingkar je kat pinggang.
memang tak nak lepas. 
Muka dia sembamkan kat bahu.
Leher aku macam nak tercabut dah kena sangkut ngan Oni. 
 Camne laa.. 



Harap-harap dia tak majuk sampai la balik kang.


 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram