Followers

18 Nov 2010

Nak gi dating!!

Bagi menghilangkan kekosongan jiwa, Makbed posing ngan tudung baru lagi.
Epi, tengok, aku dah promote tudung ko dah. 
Ngehehheee~






Ala... tak nampak sangat bijiks nye. Tapi Makbed sangat suka dengan kaler dan material tudung ni. 
Jatuh cinta kepadanya. 
Bijiks tu kan, ari tu Oni boh dalam mulut je.
BUdak tu kan, ape je la yang tak dimasukkan dalam mulut? 




Ni nampak cam clear sikit. Ekceli ado lagi bijiks-bijirin-bijan kat belakang tu ha.... 
Epi bagi suma tudung-tudung kat aku untuk dijual. Sebab aku kan rajin.
Haa.. sape nak beli tudung camni, harganya murah aje. Cantik la tu. RM 20 sehelai. Kang kalu sempat, Makbed upload gambo-gambo kaler yang ado. 
Kalau dok sekitar Lumut, Manjung, Sitiawan, tak yah la pakai pos.
Makbed antar je. Kalau yang nak kena pos tu, bagi la alamat dan duit tambang skali ek. 
Tambang untuk tudung tu sampai je. 
BUkan tambang untuk Makbed gi kat tempat korang. 



Besok, ada lagi satu jenih tudung lagi. Hmm.. Aku pakai esok. Promote. Siap ado nama lagi tudung tu. Confirm korang takkan beli kalau dengar nama tudung tu, tapi lepas pakai, memang lawa. Inche Kitchi kata lawa...


Malam ni nak gi dating. Memola, nak ajak Inche Kitchi gi Giant. Nak pau dia sket. 
Beli barang umah. 
Nak organize bilik kain aku yang dah macam pusat pelupusan sampah dah. 
Hishh...~ Rimas. 

Pastu, nak gi candle light dinner kat mane ntah. Char koteaw blakang stadium kot?
BUleh naaa.. Bagi chance kami dating. 
Pehtu, baru nak gi tengok Harry Potter. 
Yippiee...!
Dah lama tak tgk wayang neh. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram