Followers

25 Oct 2010

teruja dalam kepeningan





Inilah yang dinamakan keterujaan melampau. Sila wat UPT pakai brand nih bila anda confirm sebulan tak datang piyed. Sebab, menda ni mahal. Rm25++ 


Yang ni, boleh simpan lama mana nak. Kalau yang 'pendrive' tu, lama-lama luntur. Aku rasa menda ni akan still display selagi betri masih ada. Aku taruk kat sini sebagai peringatan bahawasanya ketika aku skang ni sedang berasa tidak bermaya lagi nak pitam, aku sebenarnya sedang hamil. Jadi, janganlah pressure diri berlebihan. 


 Tak pernah lagi la lembik sampai camni. Ni musti sebab low blood preasure lagi. Huwaaa~ Kenapa rasa pening teramat? Adakah sebab saya terlalu kerap mual dan muntah? Aku makan macam biasa. Minum banyak air sebab takut dehydrated. Walau takde selera skalipun, aku tetp paksa diri untuk makan. Folic acid, makan mengikut jadual. Tapi, kenapa tangan ni asyik menggeletar je? Kaki terasa cam takde. Kepala pusing2. Kekadang, aku rasa cam aku dah terlelap sekejap. 

Kena gedik-gedikkan kaki selalu dengan laju so that aku tak terus tido. supaya aku sedar aku masih di alam nyata. Semua rasa ini adalah sungguh unpleasant. Satu je rasa yang menyeronokkan ketika ini, ialah aku sedar yang semua ketiksehatan ini adalah disebabkan oleh baby yang sedang aku kandungkan. Tu je la yang buat aku leh sengeh. Kejap je la. Pastu sambung merengek balik. 


Oh.. janganlah bagi aku ngengada begini.
Saya mau diri saya yang dulu, tapi version preggy la...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram