Followers

18 Oct 2010

Oni Nak Dapat Adik!!




Pada tarikh ini 18 Oktober 2010, Makbed telah L.U.L.U.S ujian MUET UPT. Alhamdulillah. Benarlah telahanku. Aku memang buleh rasa badan aku berubah. Last few days, ada spot sikit. Aku ingat piyed. Tapi, besok tu cam takde ape lak. Kering je. 


Perot asik krem je. Pinggang pon lain macam sakit. Memalam takleh tido. Kaki selalu cam kebas. Apsal laa... 


Petang tadi aku gi beli lagi UPT. Balik-balik je keje, aku terus gi tandas. Pas buat apa yg patut, menda tu slow-slow je gerak. Memula kat T tu takde pe. Aku frust la. Kosong lagi.... Aku letak menda tu atas sinki. Aku mandi cam biasa.


Bila aku nak gosok gigi, aku gi kat sinki. Mata aku terarah kat 'pen-drive' tu rupa cam pendrive kan? Skali ada 2 line laa!!!! Samar-samar jek line tu. Maknanya aku PREGNANT!! Cuma masih diperingkat awal. 


 Syukur tak terkira aku rasa. Petang tadi masa solat Asar jenuh aku berdoa. Selain daripada mintak doa bagi murah rezeki, aku minta diberi petunjuk sbb aku rasa badan aku ni tak sedap je. Mudahkanlah urusan aku. Sekali gi kencing, ada lak rezekinya. Allah Maha Mendengar. 


 Reaksi Inhce Kitchi tadi? HAHAHA.. Mata dia BOLAT tengok 'pendrive' tu. PAstu  dia tanya, "ape ni?"

 Aku pun cakap... "Ini lah hasil kerja awak... Oni nak dapat adik..."


 Inche Kitchi senyum lebar gituuuuuuuuuu... Terus publish kat fesbuk. NGEEE~ Bangga lak rasanya. 




Ni baru lepas nangih ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram