Followers

22 Oct 2009

Sharing is Caring


Amoih... kemain hepi lagi akak-akak di sana tatkala aku gtau masih ada seat lagi utk tgk primiere New Moon 25 Nov nanti. Walaupun aku tak de kat opis tu, tapi aku boleh bayangkan kekecohan dan kegedikzan mereka especially Kak Nad. Ahaks! Hmm.. tetiba lak ngaku Edward Cullen tu husband dia. Ngaaa... Kesian Edward Cullen - bini bersepah. KAHKAHKAHKAH!

Thanks to Fatin yg gtau aku pasai primiere tu sementelah aku ni jauh dari info2 terkini pasai Twilight. Untuk pengetahuan suma, New Moon akan mula ditayangkan di Malaysia pada 26hb Nov 2009. Dalam keterujaan aku dapat tiket yg dibooking dan dibelanja dengan jayanya oleh sahabatku Fatin, aku rasa cam gatal nak share ngan peminat2 Twilight kat opis aku. Alah, ramai je yg minat tapi yg minat bebetol sampai hingaq satu opis tu ialah Enot, Ily dan Kak NAd. Hmm.. aku kabarkan kat Enot. Haha.. aku tau dia musti jeles punye sbb aku gi tak ajak dia. Dah nama pun limited seat kan.

Tapi hari ni, aku saja test tanya Fatin, mana tau kot2 ada seat lebih, release sbb tak dapat payment dari org yg booking. Apa salahnya try. Lagipun, best apa dapat tgk sama2? Ramai2....
Dan bagi aku... maybe itu ajelah acara terakhir nak ber'horey-horey' dgn kengkawan sebelum aku berangkat ke Lumut kelak. Tgk wayang, primier lak tu (BERBAYAR LAGI TAU! sebelum ni asik tgk free jek!) dan di Pavilion lak tpt tu yg mana aku tak pernah sekali pun pegi coba2 tgk wayang kat sana.

Ekceli, aku ngan Fatin jadi sgt rapat sbb Twilight juga. She is always ahead of me. Dia dh lama dah tgk Twilight, dan baca novel Twilight. AKu je start lambat sket. Tapi, aku berjaya beli semua empat2 jilid buku Twilight lebih dulu dari dia (sbb aku ada credit card dan aku sgt gigih.) Pastu aku saje bagi Fatin baca Breaking Dawn sbb nak kasi dia ciwi. HIKHIKHIK... Dulu, aku teringin nak jadi Power Rangers. Sekarang, aku ngan Fatin berangan macam budak kecik yg bercita-cita nak jadi Ultraman Taro , tapi kitorang tukar ikon la - nak jadi vampire. MUAHAHAHAHHAAA...!
Fatin pakai spek. Nih tgh nak tgk citer pe ek? Lupa la...


It's good when we have friends to share everything even the craziest thing ever!

Pastu, aku perkenal Twilight kpd Enot yg ketika itu tgh jiwa kaco. Hari2 asik nangih je. PAstu meracau-racau (aku suka kata dia meracau-racau.musti dia hangin.hehehe..) AKu bagi tgk DVD Twilight, pastu aku bg dia baca novel Twilight pulak. Tak cukup tu, aku kasi dia CD Twilight pulak kat dia buat hadiah (kebetulan aku dpt free dari member aku yg tgh sibuk2 nak kasi hadiah kawin kat aku..) Aku rasa Twilight tu bagi dia ok sket kott. Pastu dia pun mula berangan nak jadi cam Bella yg bertuah berpakwe kan Edward Cullen. Sorang lagi Bella wannabe sudah muncul!


HEhee... Tu lah kesan Twilight pada aku. Mengeratkan hubungan persahabatan. Dari tak berapa close, menjadi lebih close. Tu pasai Twilight ni spesel sket bagi aku. Bukan setakat pasai Edward Cullen aje, tapi segalanya ttg karya tu. Hishh... Edward Cullen tu kalo masok jadi calon utk next US President, aku rasa menang gamaknya ye..~

Kerana mahu berkongsi kegembiraan dan keterujaan akan kedatangan New Moon ni aku minta Fatin (yg susah2 sediakan tiket utk aku) untuk booking skali tiket untuk 3 lagi sahabat yg baru2 je rapat ngan aku (sbb diorg yg ajak aku kawan ngan diorg, ngaaaaaaaa..........) supaya kami semua dapat sama-sama berkongsi air mata, ketawa, kagum, dan apa je yg bakal berlaku ketika menonton movie itu nanti. Besh oo tgk movie dgn kawan2.

Kenapa aku ckp camtu?

Sbb.... aku dah biasa sgt tgk movie sorang2. Dah terlalu biasa. Sampai dah jadi bosan! Walaupun boleh tgk wayang free, aku tak mau tengok wayang sbb aku sorang2. Takde geng.
dapat gambo pipi je Ily... Tembam lak tu! WAKAKAKA...

Hmm...
Berada di Malakoff tu mmg happy sebenonye, tapi aku hanya berada di tempat aku di reception kaunter. Aku senyum, aku ketawa. Tapi, mengenali kawan2 yg 3 org tu, mmg buat aku ketawa bebetul. Ish..ish.. naseb baik aku tak branak awal masa tu. HAHAHAHAH.... Ni gambo kenang-kenangan masa Enot ajak aku gi makan kat Chilli's. Tima kasih ... sesusah ajak aku. Mana de org kat opis tu penah ajak aku gi makan2. Maklum lah, aku ni receptionist yg berdesikasi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram